اگه امسال مت اون درخششی که باید و شاید رو تو مودنا نداره اینه که مت تغییر پست داده و تو پست دریافت ازش استفاده میکنن و زایتسف پشت خط زن
اما از دید من اندرسون بهترین پشت خط زن جهانه
اگه امسال مت اون درخششی که باید و شاید رو تو مودنا نداره اینه که مت تغییر پست داده و تو پست دریافت ازش استفاده میکنن و زایتسف پشت خط زن
اما از دید من اندرسون بهترین پشت خط زن جهانه