سلام دوستان
من دیپلمه ام
واس رشته حسابداری دانشگاه پیام نور بدون کنکور میشه خوند؟یا باید کنکور بدم
و اینکه اول باید کاردانی بگیرم بعد کارشناسی یا مستقیم میرم سراغ کارشناسی؟واس این سوال دوم رو پرسیدم که اخه میگن پیام نور کاردانی نداره
و اینکه با دیپلم کاردانش بخای بری دانشگاه مثل دیپلم تجربی و ریاضی باید پیش دانشگاهی بگیری یا خیر
جواب بدید ممنون میشم

