سلام دوستان 

من دیپلمه ام 

واس رشته حسابداری دانشگاه پیام نور بدون کنکور میشه خوند؟یا باید کنکور بدم 

و اینکه اول باید کاردانی بگیرم بعد کارشناسی یا مستقیم میرم سراغ کارشناسی؟واس این سوال دوم رو پرسیدم که اخه میگن پیام نور کاردانی نداره 

و اینکه با  دیپلم کاردانش بخای بری دانشگاه مثل دیپلم تجربی و ریاضی باید پیش دانشگاهی بگیری یا خیر 

جواب بدید ممنون میشم