طرفداری- پیروزی چلسی مقابل برنلی از چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، چیزی بود که شاگردان فرانک لمپارد در خانه به آن احتیاج داشتند. ابتدا جورجینیو آبی پوشان لندنی را از روی ضربه پنالتی پیش انداخت. سپس آبراهام و اودوی گلهای بعدی را وارد دروازه نیک پوپ کردند.
به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد پس از مسابقه مقابل برنلی در جمع خبرنگاران به سوالات زیر پاسخ داد:
عملکرد تیم
نتیجه و عملکرد تیم دقیقا همان چیزی بود که نیاز داشتیم. میتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما نمیخواهم به تیم انتقادی در این باره وارد کنم. میتوان دید که بازی امروزی که به نمایش گذاشتیم، متفاوت بود. برد بزرگی را داشتیم و دلیلش نیز هفته خوبی بود که در تمرینات سپری کردیم. این همان عملکردی بود که باید در خانه از خود نشان دهیم و امیدوارم ادامهدار باشد. نمیخواهم بیش از حد هیجان زده شوم اما دلیل ناراحتی هواداران را در بازیهای خانگی درک میکردیم. امروز تیم متفاوت عمل کرد.
ترکیبی هجومی را به زمین فرستادی. ریسک کردی؟
چنین حسی ندارم چون فکر میکنم ترکیب درستی برای بازی امروز به میدان رفت. به اندازه کافی گلزن نبودیم و حس کردم باید در زمین بیشتر کار شود. بارکلی نیز در این مورد به ما کمک کرد. وقتی برابر برنلی بازی میکنید، باید بجنگید و ما این کار را انجام دادیم.
سیستم VAR
قبلا انتقادات را دیدهام و این یک موضوع کلی است. طرفداران دوست ندارند در بازی دائما وقفه بیفتد. در بیشتر مواقع هیجان را از بین میبرد و نمیشود در این باره خوشحالی بود. همچنان باید روی این سیستم کار شود اما میتوانم درکش کنم.
هادسون اودوی
گلزنی در محوطه جریمه، برایم هیجان بیشتری نسبت به خارج از آن دارد. امروز هادسون اودوی واقعی را مشاهده کردید. امروز برایش بسیار خوب بود و همه میدانیم که چه تواناییهایی دارد.
ریس جیمز
برای نحوه بازیای که مد نظر داشتیم، یک اسلحه بزرگ برا ما محسوب میشد. عملکرد سانترهایش بسیار خوب بود.
تامی آبراهام
امیدوارم ناراحت باشد چون میتوانست دو یا سه گل به ثمر برساند. در هر حال برایش خوشحالم.
مصدومیت کانته
درباره مدت دوری او چیزی نمیدانم؛ اما به نظر مصدومیتش جدی نیست.



