
چیزی که شر می نامی بخشی از طبیعت انسانه...What you're calling evil, is part of human nature
۹۸ بازدیدپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چیزی که شر می نامی بخشی از طبیعت انسانه...What you're calling evil, is part of human nature


