طرفداری- مهدی شریفی و عبدالرضا موسوی به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درآمدند
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بر اساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی به عضویت هیات مدیره این باشگاه منصوب شدند.
همچنین با استعفای آقایان میرشاد ماجدی و امیر حسین فتحی از هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت و از زحمات آنان تقدیر شد.



