تو این سالها خیلی پرکار بوده حقش بود جایزه رو بگیره
بنظرتون جواد عزتی حقش نبود یه جایزه بگیره؟
۴۱۵ بازدیدسهشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تو این سالها خیلی پرکار بوده حقش بود جایزه رو بگیره