طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا از برنامههایش برای ادامه زندگی میگوید.
به گزارش موندو دپورتیوو، سرمربی اسپانیایی چندی پیش در حالی که تیمش صدرنشین لالیگا بود، اخراج شد تا کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا بنشیند. والورده که برای اولین بار پس از اخراج، مقابل دوربینها آمده بود، گفت:
از لحظه امضای قرارداد، شما خوب میدانید که در در اوج شهرتتان در بارسا هستید و پس از آن، این نتایج هستند که تعیین کننده خواهند بود. ما مربیان این مسئله را خیلی خوب میدانیم. به این فکر نمیکنم که آیا منصفانه با من رفتار شد یا نه. مهم همیشه تغییر اوضاع است و مشتاق اتفاقات بعدی هستم نه آنچه در گذشته رخ داده است. بعد از جدایی از بارسا، زیاد فوتبال ندیدهام. ترجیح دادم حالا که شغلی ندارم، بیشتر وقتم را به استراحت بگذرانم چون در تیمی مثل بارسا باید 200 درصد متمرکز باشید.
آیا بارسای ستین شبیه بارسای والورده است؟ حرفی در این باره نمیزنم تا حاشیهای ایجاد نشود. تمرین دادن بارسا برای من یک موفقیت و خوش شانسی بسیار بزرگ بود. حضور در آنجا اتفاق زیبایی بود. آینده؟ فعلا استراحت میکنم و تصمیمی نگرفتهام. دوست دارم چیزهای تازه و عجیبی را امتحان کنم. پس از سالها مربیگری، باید ببینیم چه میشود. به من از مربی گری در لیگ برتر میگویند و من به آنها میگویم دوست دارم به استرالیا بروم.
لالیگا؟ من این تصور را داشتم که میتوانیم قهرمان شویم. امسال مادرید قوی است. کاملا روی لیگ تمرکز کرده است. البته پیچیده و رقابتی بودن لیگ، یک امر طبیعی است. زیدان از اول فصل گفت که اولویت آنها قهرمانی در لیگ است و امسال تیمهای بالانشین، بیشتر از انتظار امتیاز از دست دادهاند.



