خدایش کله پاچو سیرابی دست کمی از سوپ خفاش نداره ی کیلیپ دیدم کله پاچه گذاشتن بودن جلو خارجیع میگفت این چیه میخورین خخخخخخ
اینقد از چینیا و غذاهاشون انتقاد نکنیم..
۴۰۴ بازدیدشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


