یه پیشنهاد داشتم واسه امشب.

عکسای نوستالژیک سالیان دور باشگاه های اروپایی رو دسترسی دارم بهش اجازه هست بذارم بعضیاشو تو سایت تا طرفدارای هر تیم ت تاریخ محبوبشو ببینن؟؟؟

اره =لایک نه= دیس.

خداییش اصلا پارتی بازی هم در کار نیست هوادار هر تیمی بگه سال فلان و تیم فلان وظیفه می‌دونم بذارم عکسشو اگه موجود باشه.

اگر موافقید بسم الله.