یه پیشنهاد داشتم واسه امشب.
عکسای نوستالژیک سالیان دور باشگاه های اروپایی رو دسترسی دارم بهش اجازه هست بذارم بعضیاشو تو سایت تا طرفدارای هر تیم ت تاریخ محبوبشو ببینن؟؟؟
اره =لایک نه= دیس.
خداییش اصلا پارتی بازی هم در کار نیست هوادار هر تیمی بگه سال فلان و تیم فلان وظیفه میدونم بذارم عکسشو اگه موجود باشه.
اگر موافقید بسم الله.


