اصلا فکر نمیکردم اوضاع اینجوری خراب باشه... آخه هرجور فکر میکنم دایرکت دخترا رفتن به جایی نمی رسونه آدمو
آقا یه سوال... واقعا پسری هست از دایرکت رفتن دخترا نتیجه گرفته باشه؟ چرا انقدر پسرا علاقه دارن برن دایرکت دخترا؟
۱٬۳۵۱ بازدیدچهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


