واقعا آدم حسرت میخوره بزرگان سایت دیگه نیستن و یه سری بچه 15 ساله سایتو به دست گرفتند
کجایند آن مردان بی ادعا؟کاپیتان جاسم غلام و حضرت و محسن ویکرمن و...
۳۷۷ بازدیدپنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - 0۷:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


