والا ما هم تیممون چند وقتی میشه جام خاصی نبرده ولی بی شعور نمیشیم یهو با یه کامنت نا خوش آیند
چرا بیشتر هوادارای من یو تو این سایت انقدر بی منطق و عصبی هستن؟؟
۳۴۸ بازدیدجمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 0۰:۵۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


