وقتی من رسیدم اون بالا غروب شده بود و فضای فوق العاده وهم انگیزی داشت و البته زیبا...
با اینکه راه رسیدن بش دشوار و کمی طولانیه ولی ارزش چند بار رفتنو داره

وقتی من رسیدم اون بالا غروب شده بود و فضای فوق العاده وهم انگیزی داشت و البته زیبا...
با اینکه راه رسیدن بش دشوار و کمی طولانیه ولی ارزش چند بار رفتنو داره