کیفیت تصویر برداری لالیگا بالاتر رفته یا پخش شبکه سه ؟! نمیدونم چرا ولی کیفیت بالاست
۳۱۴ بازدیدشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
کیفیت تصویر برداری لالیگا بالاتر رفته یا پخش شبکه سه ؟! نمیدونم چرا ولی کیفیت بالاست


