فصل اول انریکه فک کنم بعد باخت به سوسیه داد و درگیری با مسی اگه یادتون باشه همه خبرگزاری ها و خبرنگارها لحظه شماری میکردن برای اخراج انریکه. چن روز بعدشم با اتلتیکو توی نیوکمپ بازی داشتیم همه میگفتن تا فاجعه رخ نداده اخراجش کنن... ولی بازی با اتلتیکو یه نقطه شروع شد. شروع ۳ گانه... این روزا که ستین و شرایطشو میبینم یاد اون سال میافتم.