طرفداری – یوسف دانشیار در زمان سرمربیگری استراماچونی در استقلال به عنوان آنالیزور- مترجم در این باشگاه فعالیت می کرد اما بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی او هم از کادرفنی آبی ها جدا شد.
یوسف دانشیار به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده است و چند روزی است در قرنطینه خانگی به سر می برد تا بتواند این بیماری را پشت سر بگذارد.


