زبون مو در اورد بخدا بودن زلاتان خیلی مهمه اگه زلاتان بمونه فصل بعد حتی میتونیم قهرمان بشیم با خرید تو دفاع راست هافبک و وینگر راست

ببینید ربیچ و چالهان و کسیه چجوری بازی میکنند؟قبل اینکه زلاتان بیاد گند زده بودند ولی الان دارند درست بازی میکنند

یا ببین چه تاثیری روی لیائو داشته...

اینا نمیخوان میلان دوباره اوج بگیره تا میاد اوج بگیره میزننش زمین:( رفتن زلاتان یعنی خریت و بس!!!

همین الانشم جنازش شرف داره به امثال یوویچ که فقط دنبال دختر بازیه و ککه کارین

Forza Milan