مهدی علی نژاد، معاون وزارت ورزش و جوانان درباره ارزیابی اش از احتمال محروم شدن پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات برانکو ایوانکوویچ و قطعی شدن محرومیت استقلال از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل بدهی به بویان توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مهدی علی نژاد در ابتدا گفت:
پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو و دستیارانش 2،3 هفته وقت دارد. درباره استقلال هم مدیرعامل باشگاه توضیح داد که باید مبلغی پرداخت شود. بخش عمده ای از طلب بویان هم تامین شده و فکر می کنم در روزهای آتی پول وی را پرداخت کنند. پس از این پرداخت هم پنجره ها باز می شود و نگرانی نخواهیم داشت.
معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه شنیده می شود اخبار محرومیت دو باشگاه کذب است، عنوان کرد:
اگر سوء نیتی دیده شود، از طریق مراجع قضائی پیگیری می کنیم اما این مسائل به خود باشگاه بستگی دارد.



