نقدش بد نبود ولی واقعه اصلا نشون داده نمیشه فیلم بدی نیست ولی بنظرم اووریتده راشومون خیلی بهتره هر داستانی که تعریف میشه سریعا بهش کات میده و نشون میده این یعنی سینما