کسی میدونه ماهانه تو بورس حداقل چقد میشه سود کرد ؟ چون اگه هر روز فقط یک درصد برامون سود بیاد سر ماه میشه 30 درصد دو درصد بیاد 60 درصد ! میشه روی 40 درصد حساب باز کرد ؟ نرمالش چقدره