کریستین اریکسن پس از انتقال به اینتر فعلا جایی در ترکیب ثابت تیم آنتونیو کونته ندارد و به مهره ای ذخیره در این تیم تبدیل شده است. با این حال کریستین اریکسن از انتخاب اینتر خوشحال است.
کریستین اریکسن در مصاحبه با DR Sporten گفت:
عادت کرده ام که همیشه به عنوان بازیکن ثابت در زمین باشم اما حالا شرایط جدیدی را تجربه می کنم. باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنم؛ سپس می توانم به عقب برگردم و ببینم انتخاب درستی داشته ام یا خیر. باید با هر مسئله ای، همانطور که وجود دارد، برخورد کنید. به طور کلی از انتخاب اینتر خوشحال بودم و همچنان [خوشحال] هستم.
همچنین بخوانید:



