وگرنه هرکی بیاد میدونه اینا تموم شدن باید برن تا هم خلوت شه برا جوونا هم از شر دستمزدشون راحت میشه تیم البته ک لنگله بدرد نمیخوره

پیکه بی مصرف بوسکتس روبرتو البا سمدو یه ذره غیرت داشتن میفمیدن ک دورشون تموم شده هرچند قراردادم دارن کسی اینارو نمیگیره

پ ن: منظور از انقلاب موندن اینا بودتا تا حسابی حرص بده ماهارو

الانه ک بچه های ناف کاتالان بیان ب ما انگ مولتی بودن بزنن??