ادی انکتیا پس از زدن گل پیروزی بخش آرسنال در بازی روز گذشته مقابل وست هم، پاسخگوی خبرنگار اسکای اسپورتس شد. 

به گزارش طرفداری، مهاجم جوان توپچی ها که در نیمه دوم بازی شب گذشته در ورزشگاه امارات وارد زمین شد، تفاوت را رقم زد و موجب برتری 2-1 تیمش شد. او پس از بازی گفت:

خوشحالم که با گلم به برنده شدن تیم کمک کردم. 

 انکتیا در ادامه در مورد پاس گلی که دنی سبایوس برایش فرستاد، با نیم نگاهی به درگیری هفته قبل با هم تیمی خود گفت:

خب، آن روز مقداری از برخوردی که با هم داشتیم ناراحت بودم ولی ما خیلی سریع به آن ماجرا پایان دادیم؛ کلا زندگی همین طور است. امروز (شنبه) هم که برای من پاس گل فرستاد، به همین جهت الان فقط مهر و محبت بین ما جریان دارد. 


همچنین بخوانید: