دوپست در کمال احترام جهت انتقاد به جهرمی زدم سریع برش داشتن بعد اسم خودشون رو میزارن شبکه اجتماعی درستش سانسور اجتماعی هست
خفقان به سبک طرفداری
۲۶۵ بازدیدجمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - 0۹:۲۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوپست در کمال احترام جهت انتقاد به جهرمی زدم سریع برش داشتن بعد اسم خودشون رو میزارن شبکه اجتماعی درستش سانسور اجتماعی هست