من توی پیش فروش یکساله سایپا، خودروی تیبا برنده شدم. می ‌خواستم از دوستان اهل فن بپرسم که شرکت در این طرح به صرفه هست یا نه؟ خصوصا که موعد تحویلش برای دی و بهمن سال دیگه هست. خلاصه کلام این که این کل پول من هست و سرمایه آنچنانی هم ندارم که بخوام‌ ریسک بکنم. لطفا اونهایی که تخصص دارند یه راهنمایی بکنند.