راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی می گوید در حال حاضر روی نجات کالیاری از سقوط به سری بی متمرکز شده است.

طرفداری | راجا ناینگولان پس از انتقال قرضی از اینتر به کالیاری، در مصاحبه ای گفته بود از نحوه برخورد آنتونیو کونته اذیت شده است. هافبک بلژیکی پس از دیدار کالیاری با میلان به اسکای گفت:

اگر اینتر قهرمان سری آ شود؟ نیازی ندارم که حسرت بخورم. از تلاشی که برای اینتر کردم خوشحالم. من آنجا را ترک کردم زیرا می خواستم بازی کنم و به کالیاری کمک کنم. از تصمیم خود راضی هستم و اگر اینتر قهرمان سری آ شود برای آنها خوشحال می شوم. در حال حاضر روی نجات کالیاری از سقوط متمرکز شده ام نه چیزی دیگر.