دوم بهمن، سالروز درگذشت یکی از اصلی ترین بانیان بنیانگذاری پرسپولیس است که در قهرمانیهای تیم ملی در جام ملتهای آسیا، پیروزی در آن نبرد تاریخی با اسرائیل، برتری شش گله در دربی با هتتریک و تمرین دادن تیم در غیاب سرمربی، برد در دربی چهارگله، مبارزه با ظلم و اجحافها در حق پرسپولیس در دهه چهل و پنجاه نقشی بسیار موثر داشت
بزرگمردی که هرگز بهرغم این همه افتخار آفرینی و دینی که باشگاه نسبت به او داشت، سهم خواهی نکرد و همواره در بحران ها بی توجه به اینکه نسبت به مربی یا مدیرعامل وقت چه دیدگاهی دارد خواهان حمایت هواداران از تیم می شد و نوید روزهای خوب را میداد
همایون خان را باید پدر پرسپولیس نامید. اسطورهای که در این سالیان کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو بار متوالی او را به مراسم برترین های قاره دعوت و نامش را با افتخار به عنوان معدود افراد در تاریخ فوتبال آسیا در تالار مشاهیر فوتبال آسیا ثبت کرد
بهزادی از دهه شصت تا وقتی که در قید حیات بود با برگزاری مراسم ترحیم و سالگرد یا پیگیری روند درمانی پیشکسوتان فوتبال ایران و تهیه مدارک برای عضویتشان در صندوق حمایت از قهرمانان و اقدامات حمایتی بسیار دیگر به فوتبال ایران و موسپیدهای خاک زمین فوتبال خورده خدمت کرد. او به عنوان رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون نیز منشا خدمات بسیاری بود و در تمامی سالهایی که باشگاه پرسپولیس سراغی از پیسکسوتان نمیگرفت، تیم پیشکسوتان را هدایت می کرد تا قدیمی های تیم را دور هم جمع کرده باشد
بهزادی حاضر بود در پردیس زندگی کند یا در ولنجک مستاجر باشد اما دنبال سهمخواهی از پرسپولیس یا کوچکترین انتقاد حاشیه ساز علیه باشگاه نبوده وپیشکسوتان را هم به حمایت از تیم و سرمربی و مدیران دعوت نماید. او سختی ها را به جان میخرید و در مدرسه فوتبال خود به رغمکهولت سن در آفتاب سوزان تابستان و سرمای سوزناک زمستان سرزدن را به عنوان سرطلایی و یکی از پنج سرزن برتر جهان به نونهالان آموزش می داد اما جلوی هیج مقام و مدیری سرخم نمیکرد. زنده یاد بهزادی، اسطوره تحصیلکرده و علاقه مند به ادبیات و شعر و فلسفه و عرفان یک فوتبالیست ملی و بین المللی پرافتخار و یک شاهینی اصیل و یک پرسپولیسی متعصب بود که جمله معروفی داشت:
"شاهین ما را ساخت و ما پرسپولیس را



