بعد که من میام اعتراض میکنم به این رویه انگ پان و پان پرستی و این اشعار میبندنم ...
نه تنها اینجا و این مسئله که در سطوح بالاترم شما اگه بخوای بگی اقا این یه توهین آشکاره به من و هویتم میگن نه تو پانی و ضد وطن و باز از این شعرا ...
خنده این جماعت مریض موردی نداره ولی پر رویی و دست بالا گرفتن هضم نمیشه.


