دوستان پرسپولیسی نظرتون راجب حضور شیری تو دفاع میانی چیه؟ظاهرا قراره فردا شاهد زوج سیدجلال-شیری باشیم...
۲۲۰ بازدیدیکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوستان پرسپولیسی نظرتون راجب حضور شیری تو دفاع میانی چیه؟ظاهرا قراره فردا شاهد زوج سیدجلال-شیری باشیم...

