درخشان lol فقط کافیه یه گل بخوره تو آزادی هوادارا میشورنش …. ولی خدایی دایی عجب خوش شانسیه از فردا دوباره شعار معروف شروع میشه :| علیییییییییییییییی دایییییییییییییییی به نیم فصل نکشیده مایلی کهن میشه سرمربی بعدشم پروین و علی اصغری ولی خدایی ضعف فوتبال ما حضور پیشکسوتاست :| اصن دیدین مربی جدید به کادر فنی تیم ها اضاف بشه ؟! :?: فقط جابجا میشن هیچی هم سرشون نمیشه