خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۷۱۴ بازدیدچهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
درخشان lol
فقط کافیه یه گل بخوره تو آزادی هوادارا میشورنش …. ولی خدایی دایی عجب خوش شانسیه از فردا دوباره شعار معروف شروع میشه :|
علیییییییییییییییی دایییییییییییییییی
به نیم فصل نکشیده مایلی کهن میشه سرمربی بعدشم پروین و علی اصغری
ولی خدایی ضعف فوتبال ما حضور پیشکسوتاست :| اصن دیدین مربی جدید به کادر فنی تیم ها اضاف بشه ؟! :?: فقط جابجا میشن هیچی هم سرشون نمیشه


