حسین هدایتی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که در تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده و علی دایی برکنار و حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده، اظهار داشت:" این اتفاقات در شأن نام بزرگ پرسپولیس نیست و دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. فقط میگویم از صمیم قلب متاسفم. چون این مسائل شایسته نام بزرگ پرسپولیس نیست که به دست یکسری افراد غیرعاشق و غیرفوتبال رقم میخورد."
وی ادامه داد: "برای پرسپولیس خیلی متاسفم. باید بگویم چنین برخوردهایی قطعا به ضرر تیم تمام خواهد شد و مطمئن باشید که ضرر خواهند کرد."
رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه برکناری علی دایی تاکید کرد:" به هیچ عنوان این رفتار حرفهای نبود. دایی از اسطورههای فوتبال است و میتوانستند با یک تماس تلفنی و با آرامش این مسئله را مدیریت کنند."
رضا شاهرودی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص تغییر و تحولات رخ داده در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:" امیدوارم این تغییر و تحولات به نفع پرسپولیس باشد. به هر حال خون تازهای در این شرایط به این تیم تزریق میشود. به حمید درخشان هم تبریک میگویم او کار سختی در پیش دارد و دقت بیشتری باید داشته باشد."
وی در مورد زمان تغییر و تحولات خاطرنشان کرد:"به هر حال نتایجی که برای پرسپولیس رقم خورد در شأن و شخصیت این تیم نبود و در خیلی جاها تغییرات صورت میگیرد تا افراد خوشبین شوند اما پرسپولیس بازیکن لازم را ندارد و این موضوع دست سرمربی را میبندد. به هر حال امیدوارم پرسپولیس بتواند نتایج خوبی کسب کند."
بازیکن سابق سرخ پوشان در مورد اینکه مشکل پرسپولیس با تغییر کادر فنی درست می شود، یا خیر، گفت: "احساس میکنم پرسپولیس بازیکن ندارد اما همین تغییر و جابجایی هم خون تازهای به تیم تزریق میکند و تفکرات جدید وارد تیم میشود که همین مسئله میتواند مثبت باشد."
ضیاء عربشاهی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: "فکر میکنم درخشان شایستگی این انتخاب را دارد و آن میتواند سکاندار خوبی برای پرسپولیس باشد. او سالها در این تیم به عنوان یک بازیکن شاخص فعالیت کرده و خیلی بیشتر از افرادی که میگویند پرسپولیس را دوست دارند، برای این تیم زحمت کشیده است."
وی افزود:" درخشان قبلاً هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشته است، فکر میکنم تیم نیاز به این شوک داشت و هیأت مدیره کار پسندیدهای انجام داد. هیأت مدیره با درایتی که داشته توانست این تصمیم را بگیرد. دادن فرصت 7 هفتهای به علی دایی کم نبود به هر حال پرسپولیس با داشتن 40 میلیون هوادار شرایط خودش را دارد. آنها دوست دارند این تیم همیشه در رده اول و دوم باشد، نه اینکه اکنون در رده دهم قرار بگیرد و 10 امتیاز از صدر جدول فاصله داشته باشد."
عربشاهی در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری علی دایی در این مقطع زمانی و به این نحو درست بود؟ خاطرنشان کرد:" مطمئناً هماهنگیهای لازم صورت گرفته است، هیأت مدیره باشگاه مدیرعامل را انتخاب میکند و هیأت مدیره تصمیمساز است. رحیمی گفته بود اگر من باشم دایی هم هست و اگر او نباشد من هم نیستم. رحیمیها میآیند و میروند و مهم پرسپولیس است، هیأت مدیره خیلی سنجیده تصمیم گرفت و این شوک لازم بود. همه شایبستگی زیادی دارند، او باید کادر فنی قویای را انتخاب کند و با اطلاعاتی که دارم او میخواهد قوی وارد عمل شود."
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه افشین پیروانی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده است، تصریح کرد: "اینطور که شنیدم قرار است ساعت 17 یا 17 و 30 مراسم معارفه علی دایی برگزار شود، نمیدانم پیروانی چطور به محل تمرین رفته است، معمولاً وقتی سرمربی عوض میشود کادر فنی هم تغییر میکند. او نباید انتظار داشته باشد که در کادر فنی جدید هم حضور پیدا کند."
وی در پایان گفت:" امیدوارم پرسپولیس به شرایط ایدهآل خود در سالهای آینده بازگردد و هواداران هم از این اتفاق خوشحال شوند. ما نفرات خوبی داریم و این تیم شرایط قهرمانی را دارد."



