نساجی دو بازیکن جدید را به خدمت گرفت.

به گزارش طرفداری، نساجی اکبر صادقی و علی آل کثیر را برای نیم فصل دوم به خدمت گرفت.

اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرویی ها در نیم فصل اول بود و علی آل کثیر هم در نفت آبادان بازی می کرد.