مایک کانلی بعد از گذشت 14 فصل سرانجام طعم حضور در آل استار را می چشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از شمس شارانیا از The Athletic، با مصدوميت دوين بوكر كه خود به دليل مصدوميت انتونى ديويس به آل استار رسيده بود، مايک كانلى به مسابقه اصلى آل استار و مسابقه پرتاب سه امتيازى دعوت شد. كانلى سرانجام بعد از 14 فصل به آل استار رسيد. هيچ بازيكنى در تاريخ NBA در فصل چهاردهم يا ديرتر براى اولين بار به آل استار نرسيده بود. با حضور كانلى، اكنون بهترين ركورد ليگ يعنى يوتا جز، 3 نماينده در مسابقه امسال دارد. براى اولين بار از سال 1990، حداقل يک تيم از هر كنفرانس در مسابقه آل استار 3 نماينده دارند: يوتا جز و بروكلين نتس. در سال 1990، لس آنجلس ليكرز، بوستون سلتيكس و ديترويت پيستونز هركدام 3 بازيكن در مسابقه آل استار داشتند.