به گزارش وبسایت بین المللی گل، فن خال در مورد جدایی چیچاریتو و ولبک توضیحاتی ارائه داده و می گوید: "ما قبل از اینکه برای جذب فالکائو اقدام کنیم با خاویر و دنی صحبت هایمان را انجام داده بودیم؛ من به همه بازیکنان فرصت دادم تا خودشان را به من اثبات کنند." وی ادامه می دهد: "چیچاریتو و ولبک هم جز این دسته بودند، دنی از 9 سالگی در منچستر بوده ولی آمار او در این سه فصل به خوبی آمار رونی و فن پرسی نبوده است؛ وین و رابین آمار گلزنی استانداردی داشتند که ولبک از آن برخوردار نبود و ما مجبور بودیم او را به آرسنال واگذار کنیم تا مهاجمی در حد استانداردهای مورد نظرمان جذب کنیم."

فن خال: ولبک کیفیت حضور در منچستریونایتد را نداشت
۵٬۳۸۴ بازدیدپنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
طرفداری-فنخال معتقد است دنی ولبک جوان کیفیت کافی برای ماندن در تیم یونایتد را نداشته است.


