
شبکه سه یا....؟؟
۳۶۲ بازدیدجمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - 0۹:۳۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شبکه سه یه بارسا تی وی تمام عیاره...این رو من نمیگم...طرفداران تیم های پرطرفدار سری آ هم همین رو میگن...وقتی که تهیه کننده گزارش ورزشی حسین ذکایی یه نوکر سر سپرده بارسا و بارسایی باشه بهتر از این هم نمیشه....من نمیگم بازی والیبال تیم ملی عزیزمون پخش نشه...ولی خدا میدونه که اگر ساعت بازی رئال مادرید ساعت 18 بود چه قدر برنامه شر و ور رو می کردند که بازی رو پخش نکنند ولی اگر بازی بارسا باشه...قضیه فرق میکنه...تمام برنامه ها کنسل برای سرسپردگی به آرمان های کاتالان و کاتالانیسم و ارتشش


