میرشاد ماجدی در خصوص دیدار استقلال و نفت تهران که منجر به شکست آبیپوشان شد، اظهار داشت: "شما نگاه کنید ما هیچوقت یازده نفر اصلیمان را به صورت کامل دراختیار نداشتیم و در بازی شب گذشته هم علاوه بر بازیکنان مصدوم، محروم هم در تیممان وجود داشت."
وی افزود: "حیدری و بیگزاده تعویض اجباری شدند و شانس هم با آنها نبود. شاید اگر توپهایمان به تیر دروازه نمیخورد، بازنده مسابقه نبودیم."
سرپرست تیم استقلال در خصوص تشویق علیرضا منصوریان توسط هواداران استقلال نیز گفت: "به هر حال منصوریان بازیکن استقلال بوده و در این تیم زحمت کشیده، هواداران هم این نفرات را دوست دارند و من از آنها تشکر میکنم که با حضورشان در ورزشگاه هم از ما حمایت کردند و هم منصوریان را تشویق کردند، ضمن آنکه دوست داشتیم خوشحالی آنها ادامهدار باشد ولی نتیجه باعث شد آنها ناراحت به خانههای خود بروند."
وی همچنین از دیدار دوستانه استقلال خبر داد و گفت:" فردا به مصاف هامونسازه زاهدان میرویم که این بازی فردا ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد."


