باهوش...عالی و معرکه...هیچ کلمه دیگه ای رو نمیتونم به کار ببرم ...فقط با حماقت فروش مهندس کارش خیلی سخت شده...باید نقش مهندس رو تو تیم ایفا کنه که خیلی سخته...باز براش آرزوی موفقیت می کنم و دوستش دارم