
کریم رو مخ
۳۴۱ بازدیدجمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگر بازی های بنزمای فصل 2011-2012 و جام جهانی 2014 اش رو با فصلی که گزروند و باز یهایی که تا الان انجام داد مقایسه کنیم می بینیم که خیلی فرق کرده کریم...نمیدونم چرا این طوریه...یه بازی رو مخ یه بازی یه مقدار خوب...قدیم این قدر افت و خیز نداشت ولی افت و خیزش در فصل گذشته زیاد بود...دیگه شما ببینید که 16 گل در 16 ماه برای یه مهاجم چقدر بده...باز ما بهش اعتقاد داریم هنوز و منتظر روز های خیلی خوبش میمونیم


