به گزارش طرفداری، تیم النصر عربستان که تا یک دیدار پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا آمده بود پس از بازگشت از آن دیدارها روزهای بدی را چه از نظر مالی و چه از نظر حضور در لیگ عربستان از سر گذراند.

در نهایت با بالا رفتن مشکلات این تیم و پایان دوران چهار ساله هیات مدیره باشگاه النصر، نفرات حاضر کنار رفتند تا پس از انتخاب نام رئیس هیات مدیره جدید، اعضای جدید این هیات و البته مدیرعامل باشگاه تعیین شود و این اتفاق امروز برای النصری ها افتاد.

شاهزاده عبدالعزیر بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان امروز هیات مدیره جدید این باشگاه با ریاست موسی المعم را به مدت چهار سال به کار گمارد.

اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز عبدالله الامرانی، ترکی الموسیقه، فیصل ابواسحاق، عبدالعزیز العامران، محمد الشطوی، منصوربن زومه و معتز المذرو خواهند بود.

پس از تایید وزیر ورزش عربستان، موسی المعمر، رئیس هیات مدیره این باشگاه، احمد الغامدی را به پست مدیرعاملی این باشگاه گمارد. العامدی حدفاصل سال های  2015 تا 2017 سمت مدیر بازاریابی را در این باشگاه عهده دار بود.