عاشق دفاع اتوبوسی
۳۵۰ بازدیدشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اقا اینم یک برد دیگه با دفاع اتوبوسی خوشم میاد همه تیم هار 4 5 تا می زنیم بازم بگید دفاع اتوبوسی چلسی تو 4 بازی 15 تا گل زده بازم بگید اتوبوسی اصلا ما عاشق این سبکه اتوبوسیم .. هرکی مشکلی داره بگه ( دیگه هرکی بگه یعنی هیچی از فوتبال سرش نمی شه )


