فرانسه ست های 2 و 3 و 4 را به ترتیب با امتازات 25-23 و 25-23 و 25-20 برد وفقط ست اول را 27-25 به حریف واگذار کرد . این نتیجه به ضرر ایران است و ایران حتما باید امشب ببرد . ایران هنوز در حسرت باخت 3-1 به فرانسه است که تا به حال در این تورنمنت تمام بازیهای خود به جز بازی با ایتالیا را برده است.