ناراحت نباشین بچه ها
۳۶۹ بازدیدشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
رئالیهایی که باز میخواین تقصیر رو گردن پرز و آنچلوتی بندازین و یا کاسیاس بندازین یعنی اصلا هوادار با تعصب رئال نیستین.رئال امشب خیلی خوب بود و مطمئن باشین از بازی های بعدی همه ی تیم ها بالای دو تا رو میخورن.حتی آنچلوتی هم انید داره یه این تیم و گفته"مطمئنم که با تلاش و کوشش به موفقیت می رسیم"
پس دوستان باید صبر کنیم فقط صبر.
HALA MADRID


