باید ناواس رو به جای کاسیاس یک بار حداقل امتحان کنه .. وارانم جای په په .. نیم فصل هم یک هافبک دفاعیی مثل پوگبا بیاره یک هافبک دفاعی هم زخیره بیاره .. بنزما رو هم بندازه بیرون یک مهاجم کلاس بالا بیاره مثل زلاتان یا یک تموم کنده عالی .. رئال عملا داره به دون هافبک دفاعیی بازی می کنه امروز هم فقط کریس و بیل و راموس خوب بودن مثل همیشه .. اسکلت بندی رئال داغون شده باید درست بشه و گرنه همینجوری که جلو بره داغون می شه