جیسن تیتم نام خود را در فرنچایز پر افتخار بوستون سلتیکس حک کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، در جريان پيروزى بوستون سلتيكس برابر مينسوتا تيمبرولوز، جيسن تيتم 53 امتياز كسب كرد كه بيشترين امتياز او در NBA است. تيتم كه از 10 اقدام خود به پرتاب سه امتيازى توانست 6 تا را به ثمر برساند و 10 ريباند هم كسب كرد، بيشترين امتياز يک بازيكن سلتيكس از سال 1985 و 60 امتياز لرى برد را كسب كرد. تيتم اكنون جوان ترين بازيكن تاريخ فرنچايز سلتيكس است كه در يک بازى به حداقل 50 امتياز مى رسد. از سال 1989 و لرى برد، سابقه نداشت كه يک بازيكن بوستون در يک بازى به حداقل 50 امتياز و 10 ريباند برسد.