مهدی کیانی در گفت‌وگو با فارس،‌در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: "خدا را شکر شرایط خوبی داریم با پیروزی مقابل راه‌آهن در چهارمین مسابقه متوالی سه امتیاز را کسب کردیم و به صدر جدول رسیدیم. ما برای هر هفته برنامه‌ریزی داریم و یک تیم جوان و یکدست هستیم که بدور از منیت‌ها با یکدلی با مدیریت خوب باشگاه به کارمان ادامه می‌دهیم."

وی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد:" بازی کردن در اهواز سختی‌های خودش را دارد. استقلال خوزستان مربی خوبی دارد اما ما هم الکی به صدر جدول نرسیدیم. با برنامه‌ریزی در این مسابقه حاضر می‌شویم تا بتوانیم در یک فضای سالم سه امتیاز را کسب کنیم."

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم حواشی ابتدای فصل را به دست فراموشی سپرده است، گفت:‌"البته ما حاشیه خاصی نداشتیم اکنون هم با مدیریت خوب باشگاه وضعیت بهتر شده و کاملا در آرامش به سر می‌بریم. اکنون که به صدر آمدیم برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کنیم و به راحتی صدر جدول را از دست نخواهیم داد."

کیانی در مورد وضعیت مالی تراکتورسازی تصریح کرد:" تا به اینجا مقداری از پول ما پرداخت شده و قرار است این هفته هم بخشی از پول بازیکنان تزریق شود. تیمی که می‌خواهد به مقام قهرمانی برسد باید از هر لحاظ وضعیت خوبی داشته باشد و با آرامش به مصاف حریفان برود."

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی مثل سابق از بازی‌های این تیم استقبال نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هواداران این هفته حضور خوبی داشتند مطمئنم هفته به هفته شاهد حضور بیشتر هواداران هستیم و من قول می‌دهم آینده سکوهای ورزشگاه پر شود.