روز 23 آبان 1399 رسانه طرفداری با انتشار گزارشی با مضمون استقلال یک میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار و نهصد و نود و نه یورو جریمه شد | مهلت پرداخت، یک ماه! (تصویر حکم) خبر از محکومیت 1.3 میلیون یورویی استقلال در پرونده استراماچونی داد.

به گزارش طرفداری، خبر محکومیت استقلال که امروز در رسانه ها پخش شده موضوع جدیدی نیست و آبی های تهران همان سال گذشته در این پرونده محکوم شدند. استقلالی ها مدعی هستند خیلی بی سر و صدا آن پرونده و این حکم را به کمیته استیناف فیفا بردند. رای کمیته استیناف فیفا هم 10 روز پیش به باشگاه استقلال ابلاغ شده و حالا آبی های تهران اگر قصد دارند پرونده را به دادگاه CAS بفرستند باید 300 هزار فرانک سوییس هزینه دادرسی بدهند اما حالا خود استقلالی ها به دنبال مکاتبه با استراماچونی هستند و قصد دارند به جای این که 300 هزار فرانک سوییس هزینه دادرسی بدهند، با خود استرا به توافق برسند.

استقلالی ها ادعا می کنند اسنادی را در دست دارند که نشان می دهد خود استرا به باشگاه نامه زده قصد ندارد فصل دوم در استقلال مربیگری کنند و آبی ها امیدوارند با همین مدارک بتوانند استرا را راضی کنند هزینه سال اولش به علاوه مقداری پول برای سال دومش بگیرد.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تایید این خبر به طرفداری گفت؛

مکاتبه با استرا را آغاز کرده ایم. به هر حال اگر به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم هم ما متحمل هزینه می شویم و هم استراماچونی باید یک سال دیگر منتظر بماند. امیدواریم راهی برای توافق پیدا کنیم تا این پرونده بسته شود.

اما واقعیت با آنچه استقلالی ها ادعا می کنند تفاوت دارد. نه هزینه دادگاه CAS سیصد هزار فرانک است و نه این رای از کمیته استیناف فیفا آمده است. گزارش تکمیلی را تا دقایقی دیگر در طرفداری بخوانید!

بیشتر بخوانید:

استقلال یک میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار و نهصد و نود و نه یورو جریمه شد | مهلت پرداخت، یک ماه! (تصویر حکم)