تیم ملی والیبال ایران بعد از برد رویایی 3-0 برابر آمریکا در 2 دیدار برابر صربستان و آلمان شکست خورد.
به گزارش طرفداری، باخت به تیم صربستان با نفرات جوان قابل انتظار اما باخت به آلمان با نفرات اصلی دور از انتظار بود. در این بازی اشتباهات عجیب میلاد عبادی پور از مهم ترین دلایل باخت تیم ملی والیبال کشورمان بود.
با وجود اینکه آلکنو در بازی برابر آلمان ترکیب تیم ملی را حفظ کرده و به بازیکنی همچون میلاد عبادی پور دقایق زیادی را بازی داد تا روحیه اش را از دست ندهد، در بازی با استرالیا چنین کاری انجام نخواهد داد.
تیم ملی برابر استرالیا اگر نخواهد برای استراحت دادن به یاران اصلی و آماده نگه داشتن آنها برای بازی برابر تیم های مثل اسلوونی وبرزیل، ذخیره ها را یه میدان بفرستد و یاران برتر را وارد میدان کند، بی تردید باید از وجود میثم صالحی در پست دریافت کننده قدرتی کنار امیر حسین اسفندیار بهره ببرد و به نفراتی مثل میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی بیشتر استراحت دهد تا این 2 بازیکن کمی سرحال تر در ادامه بازی ها حاضر شوند.
در پست دفاع روی تور محمد موسوی هنوز بهترین است، در قطر پاسور باید بیشتر از همه صابر کاظمی را به بازی گرفت و از وجود مردانی مثل مرتضی شریفی و بردیا سعادت حداقل در این بازی بیشتر بهره برد، آرمان صالحی هم در این بازیها از محمدرضا حضرت پور آماده تر نشان داده است، ضمن این که سعید معروف هنوز بهترین است هرچند شاید جواد کریمی در این بازیها برای اولین بار به میدان برود.
به هر حال به نظر می رسد در بازی برابر تیم ملی استرالیا باید بیشتر شاهد حضور آرمان صالحی، اسفندیار، میثم صالحی، صابر کاظمی و سعید معروف در میدان باشیم.



