به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی باید در مورد محمد بلبلی و فردین رابط برای ماندن یا جدایی از استقلال تصمیم گیری کند.
محمد بلبلی بازیکنی است که بعد از یک فصل ناموفق در استقلال در ابتدای لیگ بیستم با قراردادی قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شد و فردین رابط هم بعد از نیم فصل نیمکت نشینی ترجیح داد در نیم فصل دوم با این تیم قدیمی فوتبال ایران قرارداد امضا کند.
حالا با پایان لیگ بیستم رابط و بلبلی باید به استقلال برگردند و فرهاد مجیدی در مورد آینده آنها تصمیم گیری خواهد کرد و اعلام کند آیا این 2 بازیکن را می خواهد یا نه.
در این بین بعید است مجیدی تمایلی به ادامه حضور بلبلی داشته باشد ولی این احتمال وجود دارد فردین رابط فصل بعد با پیراهن استقلال بازی کند.


