دوستان جدي نگيريد اگه تو دبي اتقاقي افتاده بود حداقل مثل كنعاني دويست ميليون جريمه مي شود نه پنجاه ميليون
محروميت مجيدي به خاطر شكايت باشگاه پرسپوليسه با پرداخت پنجاه ميليون هم مي تونه برگرده مثل كنعاني زادگان و اسماعيلي
۲۱۷ بازدیدچهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.

