مجیدی بدون دلیل موجه محرومیت دائمی براش دادند وقتی زورشون جور دیگه نرسید همش یه بازی هست فقط بعد توقع دارید تیم نتیجه بگیره؟ تو استقلال کار کردن خیلی سخته واقعا