مجیدی بدون دلیل موجه محرومیت دائمی براش دادند وقتی زورشون جور دیگه نرسید همش یه بازی هست فقط بعد توقع دارید تیم نتیجه بگیره؟ تو استقلال کار کردن خیلی سخته واقعا
بازم حاشیه دیگه ای برا استقلال
۲۱۱ بازدیدچهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


